Sunday, January 23, 2011

makan+mum-matan X soru= kekenyangan (say ALHAMDULILLAH)


akibat bosan yang telampau sangat aku pada hari ini iaitu bersamaan dengan 23.1.2011, aku n miss eila pon beli la aiscream untuk melepaskan rasa bosan kami ini..
acually aku kalu bosan mmg makan aiscream pon...tapi 2 dulu masa kat kampung...abah salu belikan aiscream...now x da sebb da dok jauh...but if aku balik kg pon die still belikan lagi...but kner beli banyak la..al-maklum la rakyat kat umah no 124 peringkat 1, 2  kan ramai...kene beli kat aku,adik biha,fana jangan lupa..adik fisya( walaupon makan ckit jer sbb die x de gg ..kah3x) ,kak ipar aku,, n abang aku....mak aku xmakan sebab my mum lelah.....cian die..............ala miss nyer saat2 n family...wuuuuuuuuu...sob sob sob.....

ni la yang aku makan td tapi x cukup....:((


ni my peberet...choc

hahaha aku hantu



segar bersama aircream choclate.yummy

sekarang saya sudah kembali segar selepas makan aiscream...tankQ kepada iniiqa coz die maw kuar pg beli barang...alang2 saya kirim la sekali.....hehehehe
Add caption

WHAT DO YOU THING???

2 comments:

  1. waaah makan x ajak aku ..
    ihihih..
    anyway aku follow kau :)

    ReplyDelete
  2. hehehe...nak ajak macam maner...ko kan on diet...aku xde geng ni nk makan...heheh...niway tank yaw ....

    ReplyDelete