Sunday, February 6, 2011

48 hours

Apa yang ada dengan 48 jam, bagi korang semua mesti x de pape maknakan?..bgi aku semua 2 sangat bermakna.sangat2 bermakna dan berguna untuk aku.aku nak gunakan masa yang ada ni dengan bersama dengan die ja.Start die balik x miss lagi aku jmpe n die.even malam pon die datang nk jumpa aku ,banyak kami habiskan masa bersama ..kami p kuantan,temerloh,kuantan agi..kuar makn besar,teman g mancing, g kenduri n  yang terharu die bg suprise present..OMG ..besok pulak nk teman die shping baju2 untuk bawak g sana..honestly aku mmg berat hati nk lepaskan die p.tapi die ckap ni semua untuk kebaikan kami berdua.
Tinggal x sampai 48 jam jer lagi aku dapat tengok die.lepas ni dengar suara je tru pon.n then masuk bulan 3 da susah  nk dengar suara coz die da nak p kejer kat indon.makkkkkkkkk rindunya la nanti.


macam ni ker aku sedih :(

Hati masih x de mood nk wat ntry yang best2.still masih sedih sebb bakal ditinggalkan dalam masa yang lama.ermm :(


WHAT DO YOU THING???

3 comments:

  1. fb kan ada, skype, ym,,,,wc laa dgn mr papa...hhihih
    so sweeet :) <333333

    ReplyDelete
  2. miss zaza mmg 2 semua ade...laptop 2 x de..ermm sedih nyer weiii....aper yang sweet weii...?hidop berjauhan..

    ReplyDelete
  3. sweetla ko sayang dia..
    xpe xpe....dugaan :)

    ReplyDelete