Saturday, February 5, 2011

Masa untuk bersama tak Lama

Sedih bila kenangkan kenangan aku n die....aku rindu gile kat die, perangai die, merajuk die, kesukaan die,ape yang die x suka, saat2 masa kami bergaduh...bila die pergi semua 2 tinggal kenangan, kenangan yang x penah aku dapat bersama orang lain.......sape nak layan aku time sedih,sape nak teman aku time study, sape nak tegur aku wat 2 ini ,die selalu ckap "b ni salah la bukan boleh buat macam 2..b wat la macam ni, macam ni baik untuk b...,papa bukan ape b, pa tegur sebab pa SAYANG sangat kat b..., saper nak pesan suh makan ubat, makn nasik banyak2 bagi naik badan ( kalau setiap month b naik 1 kg pa bagi b hadiah..)tapi x naik jugak :(...sape nak bawak aku balik kampung time aku bawak banyak2 beg...saper nak datang tanjung malim ku sayang time motor aku wat hal....misss nyer saat semua 2...tapi aku da x dapat nak putar mase 2 semua....keptusan da di buat......dalam hal ni xde sapa yang bersalah....cuma masa je yang  cemburu dengan kita...papa baby realy2 miss all time tat we spnt 2gether,,,,pa baik sangat..xpenah b jumpa laki mcam pa...biar la orang nk cakap pa ape tapi b knal pa macam mner....pa b mintak maaf...pa jangan la tinggal b...pa 2 tahun 2 lame sangat2...kita kan x penah jauh...ya Allah memang berat nk lepaskan pa pergi...hujung bulan ni pa nak p dah, buntu aku macam maner nk hidup tanpa pa, nk berhubung..xjumpa dalam mase yang agak lame....walaupon pa ckap 3 bulan sekali pa balik.....Apa2 pon b doakan yang terbaik untuk pa, mungkin dengan pa pergi ke sana dapat ertkan hubngan kita.....kita jaga hubungan kita baik2 k sayang......

P/S:mesti setiap malam aku nangis, tngok kawan2 gayut n kuar dating aku mesti nangis, sebb pa jauh....tapi x pe aku kena kuat juga....mungkin ade hikmah semua ni terjadi...

WHAT DO YOU THING???

5 comments:

  1. sabar k..kalau jodoh x kemana :)
    aaamin

    ReplyDelete
  2. miss zaza lame 2 weii...macam maner la nak lalui semua ni...xde depan mate time sedih,suka.....tank ya sebb doakan :)

    ReplyDelete
  3. alaa mu ni nabil,,hehe buat entry cam ni ak lak tumpang sdey,,huhu,,bukan die xde slmnye pon,,,kawen laa cpat2,,jrg2 jmpa pon trus boleh pluk2,,hehe

    ReplyDelete
  4. mien:yay de da pspone pegi bulan 5....hhehehe,boleh pelok2 dulu..hahahaha

    ReplyDelete