Monday, March 28, 2011

For my Friend

Aku masih x faham..ada lagi laki yang macam 2 kat dunia ni..Ya ALLAH..
Syukur Allhamdullillah kau temu kan aku dengan lelaki yang bagi aku baik, 
caring, penyayang, sangat manjakan aku n yang baik2lah senang citer...
tapi aku sangat terkejut yang rupa2nya ada laki yang sebaliknya kat dunia ni..
Masyaallah..aku sangat sedih saat ni...ni terjadi kat kawan aku..tapi dia sangat kuat,
sangat kuat walaupun dia selalu sedih...
Susah untuk aku huraikan tapi sebagai kawan aku doakan jodoh mereka kuat..
dan untuk lelaki 2, sedar lah wahai kawan yang kau akan rasa menyesal yang amat 
sangat hanya disebabkan wanita lain..ingat!!! sekali kau buat kat orang, tuhan
 berkali2 bagi balasan kat kau...

p/s--->>> to my kawan, tabah lah...Allah sedang menguji kamu..mungkin ada hikmah 
yang sanagt besar sedang menanti kamu..kalau dia jodoh kamu, macam mana halangan
 pun yang datang dia akhirnya milik kamu...



WHAT DO YOU THING???

No comments:

Post a Comment