Tuesday, March 1, 2011

bukan nak mengungkit TAPI

perghhhh...penah x korang semua yang kat luar sane dalam susah n banyak masalah n assgmen datang macam aper ntah?...yang nak kene submit awl??...yang kne buat banyak 2 page bagai??, mengalahkan nak jd dr falsafah plak....penah x korang x de bahan nak wat assgment 2??..soalan yang korang dapat 2 macam aper nth???
ha amcam 2 la yang aku rasa skarang ni.....BUKAN NAK UNGKIT TAPI NAK INGAT JER...wahhh cptl ltr plak mak....geram=marah=sakit ati=semua ada....masammanismasinpahit semua ada....masalah la jugak la masuk blajar ni....duit daa offffff cos la kne gna banyak..masa lagi..tenaga lagi..tambah2 budak amik kos kH yng tersayang ni....suka saya tekangkang lagi BUKAN NAK MENGUNGKIT TAPI NAK KATA JER........apa2 pon hidup kner teruskan jugak...sabar2.lagi ckit agi jer na abis blajar...dengar cter bulan 3 taun depan konvo...aiyooooooo, best gumbira, suka, takut semua ada....

ha lupa aku, cakap pasal praktikal ni..mcam2 jgak kner prepare..macam aku ni harem x de...semua kner beli...baju kurung,kembang,kuncup,senget la aper la semua kne beli,,...sebb x dan nk upah...(motif: ko hade ke saiz nabila oii.....XS pon besooooo gedabok lagi hokeyhhh)...kasut lagi,,,aku da aim da 1 brnd ni...hehhee..tunggu kot..insyaallh  dapt kalu kumpul2 duit..kasut plak x taw la kner tutup ker,,tumit 16 inchi ker,, ker nak kasut macam GPK HEM...hahaha...owhhh sorryy ok x maw pkai macam 2...tudung yang msalah,....ok boleh settle...handbag...alat mekup..(ohhh wajib ker nabila oii)..ok fine bnyak kner beli...kan best kalu jadi orng kaya....

~PAPA & NABILA YANG SEDANG BERANGAN THAP 17 KUASA 6~

ermmm ari ni B nak p shoping...ok nah 17k ( aku nk bawak cashh,...biar orng pelik...br la pelik...die bukan hade mcam aku adooo)  beli la aper2 yang patut sbb nk kita beli yang patut plk k SYG, tapi balik sebelom pukol 2 ptg k, kita nk p lunchh spgthi kat singapore nek jet PAPA 2...(.muahhahah buduss la ko nabila, ko hengat ko 2 anita bakavoli ker...hahaha pakai hntan aku bg name die.....) memg aku beli sekali aper yang x patut pon bra,spender,g-tring hahaha, baju tido (aper motif aku senaraikan yang g2).......ciap x cukup lagi ade la...aku beli itu ini, yang 2 kan x de lagi, yang ni kan da x muat,, yang 2 kan da 2x pakai,, yang ni kan wane die xde lagi..,,yang 2 kan design die kan nk sma2 mcm 2,,yang ni kan x sexy,, yang 2 kan x kne n suar toot yang 2...yang ni kan cntik kalu mcth yang 2...baju 2 kan besar ckit..suar 2 ktt da la ,..baju ni xsesuaI dengan theme la,,baju 2 kan pa ckp xkner n b,baju 2 kan pa ckp x cukup sexy (TIPU) ..hololololoo kan best mcm 2...1 bju aku pakai 1x jer...hahhaa bongoksss ko nabila...sampai ke tua jawapan die memmg x dapekk la weii.....

OKstop la nabila....

Allah x kan uji umat die lebih dari kemampuan yang ada....
danapabilapenyalkitmerenginidatangmenyerangdiriinitatkalasedangkebuntuanhanyadiatempatakukurangkanmasalahini.AMIN



WHAT DO YOU THING???

No comments:

Post a Comment