Tuesday, March 15, 2011

~sawang bersawang~




eh betul aper yang korang bace kat atas 2....memang bersawang...sangat bersawang.apa yang bersawang...blog aku la wehhh..strat daripada 2 my blog da bersawang...xde mod nk post entry2 + xde mase...mase semua dihabiskan untuk projek aku yang ntah pape...xper NABILA jap jer die bersawang...nt aku kemas la balik semua...tukar layout, itu ini, mekup citu ckit sini ckit.......xdan nak wat semua ni dalam mase ni....aduhai penat, sangat penat badan ni...sakit2 bahu (not sure sbb ape)...letih kaki pon x hilang2 lagi....aduhhh makkkkk kakak nk makkk....x sabar nak balik....dengan perasaan takut lagi semua ada.......btw wait k aku akan post entry yang baik punyer + pedas + pedih +suka +duka+ sengal...ahhhh senang cakap macam-macam ada......ala time ni misss my frend la pulak.....NIK..to chenta yaya if u jumpa NIK u kaci aw k i miss die...hehehee.....bila maw datang sini......




and i also n not forget my lovely baby...i realy2 miss u all the time like very the gila taw....

WHAT DO YOU THING???

2 comments:

  1. haaa betol laa..ko apsal lama x update??

    ReplyDelete
  2. hahaha...weiii aku wat asgment...cd interaktif untuk prof tjah+thesis agi+kajian tindakan+4 refleksi dr goh+buku landskap+tok wan punyer file agi+nk makro cik aini agi...xsempat wei......bukk jap2 jer....

    ReplyDelete