Sunday, February 20, 2011

minggu yang sangat meletihkan

  Assalammualaikum

xade apa sangat yang nak dicakapkan..just nak cakap letih sangat sem ni..macam-macam kena buat..semua dok menunggu untuk disiapkan...otak ni da latih da berpikir..kalu la boleh cabut jap letak kat tepi n tido pastu amik balik bila masa nak guna kan best.....sem ni mcam lawak la pulak...da la nk prktikum da, rasa mcam kecil lagi nak p buat semua 2...macam mana la penerimaan student, arggghhh takutnya kalu dorang x dengar ckap...kalau haiy ok la,, die kan cikgu KASSIM aka guru besar sekolah ....ehh terpetik nama HAIY plak...
                   
 this list asgmnt yang aku kena buat

1)rabu ni mikrotchig Cik Noraini.
2)pas2 makro plak
3)pas2 bulan 3 makro Dr Goh
4)pas2 kne buat buku Landskap, walaupun otw tapi xde bahan sangat..xpaham aku naper la nak bagi kejer banyak..macam la tangan ni ade 16 yang boleh buat semua....otak ni die ingat ade 42 ker...hussshhh...PERLANDSKAPAN DAN PENGURUSAN NURSERI..ni aku nk story ckit..

situasasi 1
macam2 karenah la ade 1 tmpat yang aku nk mntk mklumat die ni.dulu masa mula2 die beria2 nk bg kat email aku..last2 tuggu 2 minggu x dapat2..geram siot..mse nk take note 2 sibuk dok cakp

encik aku x suka; awak ade email x, sya sent jer la kat awk....?yerla sia awk nk salin 10 ari 10 malm pon x abis sy terng kan.

AKU: owhh ok gak 2...ha ni email saya k...apa2 hal cik email jer la...tank ya..(DALAM ATI SUKA TAHAP GABAN GILA BABAS DA)
   tunggu2 da 2 minggu x dapt email pon agi..aku da x tahan da mase 2...aku pon masaj die

AKU: akum..cik mcam mane n maklumat 2...ade x??(mals da nk baik2)
2 minit pas2 die rep mesej aku 2

encik aku x suka: salam, sory lambat email awk, komputer saya kene virus abis semua maklumat hilang...

AKU:ow ye ker....(dalam ati mmg la ko ni) 

Hangin tahap dewa aku...2 la x maw bagi awl2...ehh ko 2 bukan sape2 pon..ko orng bese jer...belagak mcam bos pulak.....tp die bg 1 pdf kat aku...syukur Alhamdllh

situasi 2
aku ade la email orng 2 nak mintak maklumar landskap tersayang ni...pas2 cik 2 bals suh aku wat surat rasmi ke pengarah die..ape masalah nya aku kne surt2 bagai ni....bukan aku nk maklumat kerajaan pon...ehh aku nk draff2 jer...aperr flow2 aku kne wat coz ko master dalm bidang 2 pakcik...

5)thesis prof tjahjadi..2 pulak nk suh wat cd interaktif...apa pasal suh wat mcm 2 pon aku x taw...nk suh same 10 10 orang ker...??? very the x paham hokeyhh..
6)pas2 kajian tindakan dr Goh... di sebabkan thesis punya pasal kajian tindakan aku  leh nak berkembang...ye la better kajian tindakan ade persmman n thesis, x de la letih nk kene kaji menda yang berlainan dalam 1 masa...dengan kata lain masa kan x de dah baii...
7)kejer tokwan lagi..(<",>.) jap macam ni jap macam 2..aku pon kureng paham..
8)tok wan punya kejer kumpulan ...SISTEM PENGAJARAN MODULAR
9)reka cipta lagi...x taw nk cipta apa..aku cipta bagi semua lect2 aku 2 bile tengok muka2 kami ni jadi x maw bagi asgment.....bagi markah A jer..hahaha...bongok okeyhh aku..macam nak wat tongkat ajaib....ala tongkat orang buta 2..tekan botton jadi payung,,tekan lagi jadi ape ntah...
10) 4 laporan dr goh (da siap okehh [YAY]
11)LANDSKAP AMALI...apekejadah la kene wat semua 2.....kene buat kat fakulti,,biar nanti kita tnegok bagai mane ropenya..

nota tapak tangan kanan:> hoyehhhh aku memang suka semua asgmnet2 2....xtaw la ade agi ker yang aku tetinggal...ye la very the bz lately kan....hahhaa..koya la...xper asgmnt dapat membantu kita mendapat maklumat dengan lebih banyak....oyehhhhhhhh





WHAT DO YOU THING???

2 comments: