Friday, June 3, 2011

~sUka Sangat~

Assalammualaikum semua. x jawab dose. kalu kamoo jawab daat pahalakan. 
Lalalalala. lilili. lolololo. lululululu. aishh aper kehel nye aku gile ker senget ni. dok lalalilililululoololo. x la sebenarnya aku suka sangat sebab besok papa a.k a my dearist, dearest, dearast n sewaktu dengannya nk p Labuan!!! La labuan pon ko nk kecoh bagai kan Nabila. Pless la. Nope la aku suka sebab aku leh kal diee free. kalu die kat bruneikan mahal nk mampos aku kal die. besok leh la sembang panjang n die, nak citer 2 nak citer ni, die 2 gaduh n aku, die 2 marah kat aku, die ni kawe, die ni tunang,.abis 2 kite bile lagi? mesti last 2 aku tanya macam 2. pas2 die ade say sometting yang die nk belikan sesuatu untuk aku. agak2 aper ek..?? cer teke, cer teke. ehhh dah rhopenye Usop Wilcha da kome cakap mcam 2. ngade a.k.a galak la ko nabila. die nk tengok dulu besok. if worth it baru die belikan. erm x sabar la. kalu xde pon x per aku x paksa dan x minta pon. nanti die balik baru die kaci sebb die x maw pos. die kate bahaya. nak taw aper. if jadi la aku tunjuk k kat kawan2 semua k. tunggu. wah macam irene marcello pulok aku ni. ala yang lembut2 mcam mushmellooow 2. xkan la x kenal the femes emos la super dupa 2. huhuhu. wah x sabar nya nak tunggu esok. even dah dengar suare die ari2 pon aku jadi rindu kat die. die x usah cakap la, boleh katakan dalam sehari 3 kali die akan kal aku. x paham aku kedit die murh ker? bagi aku mahal la jugak, aku kal die 3 mint pon dah mak aii banyaknyer potong. tapi x per chenta punya pashal. x rasa macam lame pon hubungan kami walaupun bakal mencecah angka 5 da bulan september nanti. Insyallah berkat doa yang dipanjatkan dalam solat mengeratkan lagi hubungan kami. Amin
rindunya saya kat awk....

saya lagi rindu awk...

Nak p brunei la..rindu sama kamu..k out dulu la k( nak ppecahkan tabung betik nk kira duit dalam 2 MANA LA TAW KOT  lepas wat tambang p sama...) krohhhh krohhhh krohhhhhhh...
WHAT DO YOU THING???

No comments:

Post a Comment